Цифровой репозиторий Университета КАЗГЮУ

How to retain current and get new customers in banking industry. Consumer Behavior and patterns while choosing banks.

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Bekisheva, Zh.
dc.contributor.author Serikbay, N.
dc.contributor.author Umirzak, N.
dc.contributor.author Zhurunova, A.
dc.contributor.author Duisembay, N.
dc.date.accessioned 2021-08-03T05:52:43Z
dc.date.available 2021-08-03T05:52:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://repository.kazguu.kz/handle/123456789/940
dc.publisher "M. Narikbayev KAZGUU University". Nur-Sultan ru_RU
dc.subject financial institution, banking services, mobile banking, e-banking, neo-banks, digital banking market, customer retention, consumer behavior ru_RU
dc.title How to retain current and get new customers in banking industry. Consumer Behavior and patterns while choosing banks. ru_RU
dc.type Диссертация (Thesis) ru_RU


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию